Merhabalar :) sevgili okuyucum :)

          Saç sağlığına önem veriyorsanız bu bahsedeceğim  ürün tam size göre :)

   URBAN NATUREL'S Keratin Hair Repair Serum:   whatsons alışverişi sırasında tanışmıştım. Yaklaşık bir yıldır kullanıyorum. Elinize bir damla sıktığınızda tüm saç için yeterli oluyor. Tabi benim saçlarım belime kadar uzun ve sarı renkte boyaya sahip, buna rağmen iki damla sıkmam yeterli oluyor. sarı saçları bilirsiniz bakımı zor ve ilgi isteyen bir renktir.  


    Makyajsız kullanımı oldukça zor ve yüzünüzü ölü gibi gösteren bir renktir sarı saç, fakat  yeterli bakımı ve ilgiyi gösterdiğinizde; yüzünüze hafif bir pudra ve ruj ile günü tamamlayabilirsiniz. 
         Gelelim Urban Naturels saç bakım serumuna; ben bitkisel kaynaklı bakımlara daha çok güvenen ve sağlıklı bir şekilde içeriğinde kimyasal çok olmayan ürünler tercih ediyorum, Özellikle saç bakım yağları konusunda biraz hassasım. Pek çok serum denedim karşılaştırma yapmam gerekirse urbanın bu son kullandığım ürün bundan sonra değişmezlerim arasında olacak.
          Saça mükemmel hafif ve güzel bir koku veriyor, özellikle duştan sonra saç boy ve uçlarına uyguluyorum. veya saçıma fön çekeceğim zaman yine bir damla şeklinde elimde ovaladıktan sonra eşit miktarda saçıma uyguluyorum. Elektiriklenme ve saçın karışık görüntüsünden geriye sağlıklı ve parlayan saçlar, kolay taranan ve içerisindeki keratinle saçı besleyip uzama etkisine yardımcı olan, üstelik bunları tek bir üründe bir araya getiren bir serum :) dediğim gibi değişmezlerim arasında yer alacak bir ürün artık :)

 Ürün üzerindeki açıklamada:'' yoğun hasar onarımı ve parlaklık sağlayan keratin saç bakım serumuaşırı yıpranmış saçlar için geliştirilmiştir, Özel formülü ile saç teline etki ederek pürüzsüzleştirir ve saç kırılmalarının azalmasına yardımcı olur, saçın elektiriklenmesini ve kabarmasını engeller. Isıya karşı koruma kolay tarama ve parlaklık sağlar'' 

Verdiği vaadleri yerine getiren bir ürün; tavsiye ediyorum... Denemelisiniz..
         Sonraki yazımda pantene saç serumu ile karşılaştırmasını yapacağım takipte kalın :) 
                 Kendinize ve ruhunuza vakit ayırmayı unutmayın :) Siz değerlisiniz....  


                                                                     soru ve görüşleriniz için yorum yapabilirsiniz...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıya en çok alışkın olanımız mı güçlü oluyor? Yoksa acıya en çok duyarsız kalan mı?