Merhabalar :)

            Nemlendirici Krem ve özellikle yüz için severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Cildiniz neme aşırı ihtiyaç duyduğu zamanlarda çok işinize yarayacak diye düşünüyorum.             
            Neutrogena ürünü ile aslında yıllar önce tanıştım, Nivea ve dove kremlerinin hassas ve yıpranmış bir cilde yanma duygusu verdiğini belki deneyimlemissinizdir sizde. İşte böyle bir zamanda nutrigina kurtaricim oldu adeta.
       Yüz için genellikle hassas ve içeriğine dikkat ederek ürün seçmeye özen gösteriyorum çünkü hiç olmadık ürünler kullanıp sivilce yada farklı bir alerjik reaksiyona maruz kalabilirsiniz. Özellikle benim gibi hassas cilde sahipseniz. Size gerçekten tavsiye edebilirim. 
         Makyaj altına ve gece özellikle yatmadan önce gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Eğer çok sık makyaj yapıyorsanız bir gün bu ürünü diğer gün başka ürünü kullanırsanız sizin için daha doğru seçim olacaktır.... 

Hayatın akışına kapılıp kendinize vakit ayırmayı unutmayın...

#neutrogena ₺#nem ₺#makeup #makyajbazı #ciltbakımı #hassasciltler #krem #bakimkremi #nemlendirici


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Acıya en çok alışkın olanımız mı güçlü oluyor? Yoksa acıya en çok duyarsız kalan mı?